Followers

Wednesday 3 October 2012

BLOG AKU HIDUP BALIK !

cakkkkk ! my blog dah kembali balikkkk ! setelah lame dia mati akibat aku sendiri yang padam kerana .... adelah hal aku sendiri.. sekarang dah ceria balik kan....:D haii , ceria kerrr ?? arghhh xkisah la .. ceria la bg aku ....tapi blog sekarang dah tak cantik mcm dulu dah sebab aku lupa nak edit mcm hari itu .. yela dulu bukan maen semangat lagi nak blog blog nih kan .. dah padam mula nak gedik-gedik  nak update blog balik.. ishhh terok betul.
sekarang nak edit macam dulu dah tak tahu mcm mane dah .... sekarang blog aku dh simple .. lantak lah yang penting sedap mata memandangkan ... bua mase nih tangan aku dah gatal-2 nak menaip benda blog nih haaa.... tapi tak boleh nak update banyak sangat sebabnyer blog aku ni baru je SIHAT ni .. kang update banyak-banyak lain jadi nyer .. pastu bile die dah okeyh .. baru kite update banyak bia kasi gempak ! cehhh ayat tak boleh blah kan .. hakhakhakhakh ! 
okeyh sampai di sini saja aku pom dah tak tahu nak membebel ape lagi
..dan aku cuma nak bagitau yang BLOG AKU NI DAH HIDUP BALIKKK !!!!
SENYUM SOKMO DEH SAEN KU ! :D

No comments:

Post a Comment